×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sveriges sämsta dator?

Postat av Skolkarn den 7 Maj 2007, 08:07
19 kommentarer · 179 träffar
Jag köpte en dator för 13 000 kr för cirka ett halvår sedan. Redan från början så stängdes datorn av när man förde över saker från nätverket. händer även när jag lanar.


Efter ett tag så formaterade jag om datorn, då blev det inte bättre, tvärtt om... det blev sämmre...


Innan jag formaterade om datorn så funkade iaf mina spel ordentligt. När man logger in på WoW så blinkar skärmen ett par gånger sen startas datorn om. WoW funkar vissa dagar, sen kommer det igen.... som imorse... jag har dragit ut sladdarna till datorn, bytt kontakt hål men det funkar inte ... ibland kan det fixa sig på så sätt men inte idag ...


Om jag hade råd skulle jag köpt en ny dator, men nu har jag inte råd + att jag måste ha pengar till körkort...


Någon som har haft samma problem eller har en ytterst aning på hur detta kan lösas?

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..