×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

BETTING, vill du vinna pengar, INATT?

Postat av Fick en Snilleblixt den 7 Mars 2013, 00:32
12 kommentarer · 372 träffar
Jag ser ett väldigt stort intresse av er på detta forum för just ämnet sport. Allt detta för tankarna osökt till matchen

som spelas i NBA nu om cirka 30 minuter.


INDIANA PACERS - BOSTON CELTICS


Jag är absolut inte insatt i sport, heller inte ett dugg intresserad av just betting, men när man ser att en match som redan är FÖRUTSPÅDD, ändå har oddset 4.75

på vinnaren gör mig otroligt fundersam.


Jag kan GARANTERA er här på detta forum att denna matchen vinns av BOSTON CELTICS.


Det är för mig helt otroligt hur jag med en enkel google-sökning kan hitta FLERA bettingsidor som trots detta

faktum att det redan är förutspått att BOSTON CELTICS vinner matchen, fortfarande har kvar möjligheten för

sina användare att kunna spela pengar på den?


Har inte bettingbolagen fått ta del av den vetskap att BOSTON CELTICS vinner den här matchen?

Om så skulle vara fallet, varför är oddset då fortfarande så

högt i en match som redan är avgjord?


TILL DISKUSSION:


Ventilera era tankar och åsikter kring detta inlägg, kära vänner!


Hur kommer det sig att bolagen har kvar denna matchen trots att jag med säkerhet vet att det är boston celtics som vinner den?

Innebär detta för min del att det är OLAGLIGT för mig, att spela pengar på denna matchen med denna vetskap?

Kommer spel som har lagts på denna matchen att tas bort på grund av
att vi nu redan vet vinnaren av den?


-


Eder evigt tillgivne,

Fick en Snilleblixt

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..