×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hammarby - Degerfors, ang.

Postat av SPREADEAGLECROSSTHEBLOOOOCK den 4 September 2011, 22:12
132 kommentarer · 483 träffar
God kväll.


Jag skrev nyss en lite längre, mer välformulerad tråd, men jag råkade stänga webbläsaren så jag slänger ihop något lite hastigt.


Kom nyss hem från Degerfors - Hammarby som Degerfors vann med 3-2 och hammarbyfansen gnällde, skrek och svor lika mycket som i fjol när dom torskade med 4-2.


Efter matchen så skreks det såklart som värst, men det går ju inte att höra ett ord av vad dom säger. Det stod några hormonstinna ~20-åringar vid spelaringången som apade sig värst av alla. En av tomtarna kände jag igen från förra året, vilket jag tyckte var väldigt underhållande. Jag tror han gapade om något med tränaren då, men jag är inte säker.


Min fråga är i alla fall... Vad fan är det dom/ni skriker om? Det borde finns några bajare på fragbite, som kanske t.o.m. var där ikväll som kan upplysa. I vanliga människors ögon är ni så otroligt fåniga.


Det kommer inte speciellt stora klacker till Degerfors, eftersom det bara är superettan och Degerfors ligger i skogen, men jag har sett i alla fall nästan lika stora klacker/firmor/supportergruppe r (jag vet inte vad dom kallar sig) som i alla fall kan bete sig.


Oj, oj, oj! Rö-vitt leker bara på skoj!
Ha en trevlig kväll. :)
Föregående tråd
Nästa tråd

132 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 132 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..