×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbite public cs-server.

Postat av anted00d den 14 Juli 2011, 18:51
26 kommentarer · 360 träffar
Tjenare.


Vad tycker ni om detta? Att vi startar upp en public-server med standard serverconfig, en ren config utan massa reklam och irriterande AMX-spam meddelanden och en bra hitbox.

Mapcyclen ska vara mestadels cplmappar, såsom d2, inferno och nuke.


Troligtvis får jag tag på en serverdator snart som jag kan hålla uppe en server på, möjligtvis dygnet runt, så jag skulle kunna hosta serven.

Har en hemsida som ligger uppe på en ftpserver just nu som vi kan använda ifall det är nödvändigt också.


Jag tycker det vore gött ifall det fanns en server där alla uttråkade Fragbitare gick in för att spela lite public för skojs skull.


Vad tycker ni? Ifall tillräckligt många tycker att det är en bra idé kan jag starta serven snart, eller någon annan som har bra internet och host.

EDIT:
Ifall ni har lust att hjälpa till med serven eller dylikt, eller vill ha mer information kan ni alltid skicka iväg ett pm till mig. =)

EDIT:
Serven skall givetvis heta någonting med Fragbite ifall jag får tillåtelse utav en utav huvudadminsen.
Hade även tänkt att använda några fun-mappar, t.ex poolday och aimmap då och då, men mestadels cplmaps.

En fragbite publicserver.

109 personer har röstat

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..