×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grannen

Postat av Sum41 den 28 Juli 2010, 02:09
106 kommentarer · 643 träffar
Tja, drar min historia kort. Jag är så jävla trött på min granne.


Som nu nyligen, inatt alltså så skulle jag dra ut.


Jag tände inte ens i trappan,jag väntade ett tag efter att jag låst dörren till min lägenhet för att försäkra mig om att hon, grannen inte skulle kika, jag tog förfan t.o.m. av mig skorna för att smyga ut för trappen, inte ens en fucking HUND skulle hört mig, du tror inte ljuset i hennes sån "ögontittarhål" försvann, så fittan stod där bakom och kikade.


Allvarligt, det finns ingen som är mer nyfiken än henne, hon ska veta ALLT om ALLA. Spelar ingen roll vem man nämner så vet hon vem det är och vad personen sysslar med, hon är nästan sjuk i huvudet skulle jag säga.


Jag är så trött på henne, jag hatar henne, går ofta ut på natten för att det är avkopplande, men du tror inte att hon märker det och tror att jag har något "fuffens" för mig, liksom en 20 åring som går ut mitt i natten varje dag, visst det kan se misstänkt ut, men varför i hela friden ska hon bry sig om allt?


Så min fråga till er, hur kan jag jävlas med haggan så att hon antingen blir ägd, eller smyga ut utan att hon märker något?


Vet att jag inte borde bry mig, men kände ni henne och bodde här så skulle ni förstå.


Mvh Sum41
Föregående tråd
Nästa tråd

106 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 106 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..