×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sinnessjuk lärare

Postat av tinalia den 9 December 2008, 10:59
51 kommentarer · 345 träffar
Tjo ,. Tänkte berätta om en sinnessjuka lärare , jag går andra året på gymnasiet på bygg .Läraren ska polisanmäla mig för att någon har ritat könsorgan och skrivit kränkande saker och slängt snus på en mobbad killes skåp och ritat hakkors osv, han är tydligen invandrare eller ngt har ingen aning vem han är. Läraren ska iaf anmäla saken till rektor/kurator och sedan polisanmäla saken , Men jag får en chans att slippa polisanmälam om jag går och säger förlåt till snubben och suddar och tvättar hans skåp i rast hallen , och jag har fan inte ens gjort något på hans skåp så jag bad läraren hoppa i sjön eller dra till närmsta hellvette . och ta med sina osynliga vittnen till att det var jag som gjorde det , då sa läraren att jag kan bli reglerad för att jag har nog mycket skit och frånvaro och nu när jag är uppkäftig i telefon med en lärare så ska jag få något möte på skolan med rektor och sånt , jag sa till läraren ni kan ju förfan dränka er själv för jag ska då fan inte komma på mötet . är det rätt att göra så av lärarna , BTW hon jobbar på Hjalmar lundbohmsskolan i kiruna.

Kan komma med namn och telefon nummer till er som vill ringa och prata lite med hene om ni vill ngt ;) haha


Nu undrar jag kan jag göra en motanmälan mot henne typ anmäla henne för , förtal eller trakaserier eller ngt ?

Denna sak riskerar att jag får avgå skolan enligt rektorn och IV läraren som har svenska . Rektorn har jag problem med sedan förra året eftersom min morbror avskedade hennes man från sitt företag då har rektorn straffat mig genom att utesluta mig att börja på industriprogrammet fast jag var 1a reserv så tog dom in 5 reserven..

Tråden är ingen myt och allt stämmer i detalj , Kiruna är en litenstad alla vet vem alla är !

Ska man PISSA på lärarens trapp, Krossa hennes fönster , Bajsa i brevlådan och skriva ett brev det var din son som gjorde det hära , Kmr hon anmäla han då också
Föregående tråd
Nästa tråd

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..