×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ang, gymnasieproblem.

Postat av cevion den 28 Augusti 2007, 21:44
28 kommentarer · 299 träffar
Hej alla kära fragbitare!


Mit syfte med denna tråd är att söka eran hjälp, tips samt att se vad ni tycker jag ska göra med mitt problem.


Jo, det är så att jag går Teknikprogrammet på Erik Dahlbergsgymnasiet i Jönköping. Jo visst det är väl kul o så, men jag stormtrivs inte direkt, fast jag gillar lärarna och programmet.


Saken är den att jag ägnar ganska så mycket tid till att spela gitarr på fritiden (självlärd dock) och på ett annat gymnasium här i stan (Per Brahe) har dom en Natur/musik linje som jag eventuellt är intresserad av.


Nackdelen är att jag knappt känner någon som går på det gymnasiet och om det nu skulle bli dåligt med det valet va fan, liksom då blir allt ännu drygare, då måste jag ju på nåt sätt ändra igen. Sen vet jag inte om musikundervisningen där e något som jag kommer att gilla.


Tycker ni att jag ska skilja på skola o fritid?


Hur ska jag göra, ge mig tips, hjälp, kom med åsikter, förslag!

Jag behöver hjälp!



EDIT: Tack för era råd allihopa! Jag vill även passa på att framföra ett tack till Samot, flpee samt alla andra som håller igång fb och forumet. Finns inget roligare forum än Fb's, och designen på sidan e ju helt oslagbar.

Hur ska jag göra?

64 personer har röstat

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..