×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Utseende är enda viktiga i ens liv

Postat av Sajjmon123 den 5 Januari 2023, 16:24
4 kommentarer · 290 träffar
Är ensam hela tiden, folk vill aldrig vara med mig eller har noll intresse av att ens prata med mig, varit såhär hela livet i princip.

Alla runt mig har haft jättemycket vänner och dom har skrattat och haft kul osv och alltid känt sig älskade.

Så förstod rätt snabbt att det var pga mitt utseende som livet var ett rent fängelse, tjejer har aldrig visat intresse, antingen har dom helt ghostat en elr så var dom plockat bort mig från sociala medier osv.

Får konstant höra att jag är äcklig, och fett ful, konstig, osv bakom min rygg om jag går på stan helt normalt, har perfekt hygien, parfym, nyklippt hår med lite vax i och alltid hela och rena kläder.

Det spelar 0 roll tydligen, för blir behandlad som ett spöke iaf, folk vill liksom aldrig prata elr ha kontakt med mig.

Och sedan hör man ju helt tydligt tiden "nej han är äcklig" osv, folk som inte känner en både tjejer och killar som säger detta, så måste vara utseendet åter igen.

Så trött på att ha det såhär hela jävla tiden, är även normallång 1.82 men det har aldrig spelat någon roll, alla korta lyckas betydligt bättre med livet och tjejer osv , antar för deras ansikten ses som mer attraktiva?

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..