×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Folk kallar mig äcklig, ful etc.

Postat av Sajjmon123 den 20 Juli 2022, 00:28
9 kommentarer · 421 träffar
Hör hela tiden snacket bakom ryggen, folk säger man är äcklig osv, folk man inte känner elr ens träffat tidigare. Bara folk som råkat se en typ, känner mig som ett monster och mår jätte dåligt, vill hitta på tokigheter typ.

Slog sönder glas osv innan och tog en hammare och slog sönder hela monitorn till min PC.

Sa till min morsa vad jag gjort och då sa hon bara "du är sjuk Sajjmon du behöver hjälp och medicin"

Fast att jag är helt frisk, jag blir bara utstött och illa bemött pga mitt utseende ,24/7 vilket gör mig helt frustrerad och förbannad, börjar känna hat etc.


Min morsa vägrar hjälpa elr låna pengar till plastik.

Och när man är ute så ser jag hela tiden par överallt och blir arg, ser killar som jag tycker ser fula ut och förstår inte varför en tjej vill ha dom? Varför vill dom inte ge mig en chans.

Plus blev dissad av en riktigt ful och jättefet tjej förr som jag träffade på kamrat, blev så jävla förbannad när hon blockerar mig och hon ser ut som hon gör och tycker det är ok?

Så jävla fking trött på allt och hatet växer, varför ska inte jag få en söt tjej när alla andra verkar ha rätt till en?

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..