×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

skummaste buggen 2k11

Postat av the_raz den 30 Oktober 2011, 00:48
4 kommentarer · 147 träffar
Hej, har precis installerat om min dator och jag upplever nu en konstig bugg när jag ska kolla på videoklipp på aftonbladets "tv., Det är så att videoklippet startar vanligt och går i ca 5 sekunder, sedan startar det om från början men då så går ljudet två gånger, med cirka en sekunds mellanrum, så det blir jättejobbigt att lyssna på. Jag undrar då om någon annan har stött på detta och hur ni åtgärdade det? Jag använder Firefox, har också testat i IE där jag stötte på samma problem. Jag har nyss installerat nyaste flashplayer, har kollat drivar till ljudet osv, blir inte klok på vad det kan vara för fel!
Bifogar en video på problemet: http://www.sk-gaming.com/video /374801-AFTONBLADET_BUGG
Har avinstallerat och ominstallerad drivar, testat med tidigare versioner av adobe flash player etc, börjar bli desperat!
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..