×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

dålig vän?

Postat av Lerre den 19 September 2011, 18:31
31 kommentarer · 590 träffar
FÖRORD! fragbite består utav ungefär 70 procent idioter om du är en av dom snälla kommentera inte denna tråd!


hej fragbite!


nu är det så att jag går i årskurs 8 och för 1 års sen började jag i en ny klass/skola ! fick en jätte gullig och snäll tjej i min klass! vi blev genast mycket goda vänner! och är fortfarande det!


men nu är det så att för typ 4 år sen lärde jag känna en ny polare vi kan kalla han för "morgan"!!!
morgan är ett år äldre än mig vilket inebär att jag alltid fått ta all skit av honom! men han kan vara skit snäll när man är med han själv!


hur som hälst nu är det så att den snälla tjejen i min klass har börjat gilla "morgan" väldigt mycket asso mer än som vänn och han gillar henne på samma sätt! och dom håller på och träffas och skit! visst det är skit kul för dom båda!


men nu kommer problemet! den snälla tjejen har börjat förändras skit mytcket sedan dom börjat träffas! och jag är inte säker på om jag gillar hennes nya sätt!


så snälla hjälp mig! borde jag vara glad för hennes skull och knippa käfft eller borde jag säga till henne att hon har förändrats skit mycket!?
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..